onsdag 3. mars 2010

I tørstens nød

Som dere ser så lider Zora forferdelig her og er misfornøyd med servicen. Hun har ikke mindre enn tre vannskåler stående rundt om i huset men ingen holder mål, som dere ser. Vannet vi sitter og mesker oss med derimot, er helt førsteklasses, og bare MÅ stjeles.

Mens vi satt og så TV her i kveld hadde jeg vært så frekk å drikke vannet hun hadde tenkt å stjele slik at det bare var igjen litt i bunnen. Dermed stakk hun ansiktet sitt så langt ned i glasset hun bare fikk til og hadde hele hodet nedi glasset og sto omtrent på tærne for å komme helt ned så hun fikk drikke vannet. Er så lei meg for at jeg ikke fikk bilde av det!! Var for opptatt med å le... Her er noen bilder fra hennes siste raid på stuebordet.


Skal man ha noe får man ordne selv!

Men, vent..!

..hva er dette??

Dere har jo masse vann jo!! Og her driver jeg og risikerer både værhår og ører for å få en liten dråpe!

Te går også an. Det smaker ikke noe særlig, men om du liker det skal jeg også ha!

Hvem har spist yoghurt uten å by?!

Var det alt dere hadde å tilby?

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nå at Zora har det super luskus jeg da lol.. Men katter er jo ganske luksusdyr og nokså kravstore av seg er de ikke hahaha..

    Ruixue

    SvarSlett
  2. Ja Zora har det tydeligvis tøfft ;-)
    Når det gjelder vann kjenner jeg igjen Taiga - jo vanskligere jo bedre!

    SvarSlett